sobota, 27 lutego 2016

To nie rozdział

Witajcie moi kochani :)
Mam dość "ciężką" wiadomość... Robię sobie przerwę w pisaniu i od dzisiejszego dnia nie ukaże się ani jedno nowe opowiadanie mojego wykonania. Dokończę tylko trwające opowiadania i znikam na jakiś czas.
Została kwestia tego opowiadania. Nie zostało ono tak jakby nawet zaczęte, więc mogłabym sobie je odpuścić..
więc decyzja należy do was... czy chcecie abym kontynuowała to opowiadanie, ale... nie będzie żadnego harmonogramu dodawania rozdziałów. Rozdziały mogą się ukazywać raz na tydzień, raz na dwa tygodnie... a nawet raz na miesiąc, lub zawieszam to opowiadanie. Decyzja należy do was :)

Nie mniej, dziękuję wam za czytanie, komentowanie i wyświetlenia :D
jesteście wielcy, dziękuję :*
Mam nadzieję, ze mnie zrozumiecie 

4 komentarze:

  1. Sama nwm co Ci powiedzieć... Cieszyła bym się gdyby to opowiadanie powstało ale jednocześnie nie obraziła bym się gdyby go nie było, i tak napisałaś bardzo wiele i "Książę Bradford i Marcus"na pewno długo zostaną przeze mnie zapamiętane bo to na prawdę super opowiadania. Ale liczę się z tym, że prowadzenie paru blogów z opowiadaniami nie jest łatwe tym bardziej jeśli chodzi o znalezienie czasu. :D Inne twoje blogi śledzę w miarę na bieżąco i podziwiam Cię że tak dobrze Ci idzie pisanie tych opowiadań. Uważam że sama powinnaś podjąć decyzję jeśli chodzi o to opowiadanie. Jak na razie życzę Ci DUŻO weny i kolejnych tak świetnych historii ;D pozdrawiam <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :D
      Jestem szczęśliwa, że czytasz wszystkie moje opowiadania :) nawet nie wiem co powiedzieć. Aż mi się łezka zakręciła ^^
      Nie mówię, że mam dużo czasu na to wszystko, ale dzięki takim czytelnikom jak Ty znajduję czas. Pisuję zazwyczaj po nocach :D
      Dziękuję Ci bardzo za komentarz i za wyrażenie swojego zdania :)
      pozdrawiam Cię cieplutko :*

      Usuń
  2. Uch, trudna decyzja. W pełni rozumiem brak czasu. Choc ja i tak egoistycznie będę prosić żebyś nie zawieszała. Baaardzo lubię twoje opowiadania (choc przyznam szczerze że najbardziej to ubóstwiam Jokera ;)). Jesteś jedyną taką blogerką/pisarką która mi tak bardzo odpowiada. Piszesz super językiem, odpowiednie miejsca opisujesz, inne umiejętnie omijasz. Uważam ze talent to ty masz ogromny. Naprawde bardzo bym chciała abyś nie zawieszała bloga, choc w pełni zrozumiem jeśli to zrobisz. Pozdrawiam i życzę odpoczynku!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))
      też"kocham" "Jokera"(to jest dopiero egoizm i samouwielbienie). Chyba jednak bd kontynuować to opowiadanie, ale jak pisałam nie bd tu często dodawać rozdziałów:))
      Dziękuję Ci jeszcze raz 😉
      pozdrawiam 😘

      Usuń